My Secret Garden
Kulit =.=
Tuesday, November 29, 2011 | 1:25 AM | 0 comments
~السلام عليكم~
yo yo yo hehe dah lama dah aku privatekan blog ni . Nak renovate le katekan~ disebabkan aku dah rasa malas nak buat header sendiri (eleh bukan ada orang puji pun~ sori gurau je) aku gunalah blogskin . Ia mudah , cepat dan cantik~ hahaha * gelak sambil naikkan mata keatas* meh aku bagi bukti kenapa ia mudah cepat dan cantik ~

1st : Cepat
yelah kalau korang ni dalam golongan yang sibuk , -alah macam aku ni - tapi masih nak blogging , blogskin ni mempercepatkan urusan korang kalau nak ubahsuai blog ke hape ke -yelah kalau orang yang mudah fedap macam aku ni-Gunalah blogskin, ia mempercepatkan kerja anda :)

2nd : Mudah
Mudah adalah satu benda yang tak susah . Ada faham ? Senang cerita , Mudah lawannya susah . Kerja korang kalau guna blogskin ini hanya main kod . Senang cerita tapi korang jangan la tukar credit tu . kecik hati orang yang siapkan kulit blog ni . huhuhu ~

3rd : Cantik
Kebanyakan blogskin yang ada semuanya cantikcantik belaka . Hehehe masa pilih tu rambang mato den . Macam pilih calon suami~ hahahaha :D

SO , ANY OBJECTION ? Angkat kening masingmasing .

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys