My Secret Garden
Fesbuk buat aku bengong .
Saturday, July 23, 2011 | 8:49 AM | 2 comments

~السلام عليكم~

Haiii . kabare semua ? waras ke tak ni? okayokay aku bukan orang jawa . Makan mi jawa eh sedap jugak . ok la , dah lama jugak tak buat entry baru kan . bhahahaha ~ FYI , Ujian prestasi baru berakhir . ngahngah termengahmengah le aku baca buku . Peperiksaan Pertengahan Tahun aka PPT result 'agak tak memuaskan' atas sebabmusabab yang tak berapa nak masuk akal bagi aku. So , study smart campur hard jugak la ( amenda study smart ? esok peksa hari ni baru baca buku ) ok dinasihatkan jangan jadi macam saya :3 ditegaskan disini bahawa STUDY SMART . Sila abaikan study hard bagi BUdakbudak bawah umur 13 tahun ke atas . terima kasih .

Dah habis UP2 ni , apa lagi . rembat mouse lah . unlain (online) fesbuk . Hmm .. aku rasakan ada benda yang lain macam je ni . hahaha ~ demm . Chatbox fesbuk sudah jadi begini :


Kau tengok tu . Ada sampai hari tu aku chat dengan sorang minah ni . aku tunggu punya tunggu . Aik . tak jawab jawab pulak . Aisehmen . ruparupanya tak online daa . kekeliruan berlaku apabila nama dia disertakan sekali dalam kotak biru tersebut . ngahaha . tetapi jangan bimbang . masalah ini boleh diselesaikan . Tappi temporary je kot . Alasan hilang rindu . ngehngeh .
tekan je link bawah ni(make sure on fesbuk anda ye)


Insya-Allah berjaya ! >.<(Y)

.
.
.
.
.
.

Taraaaa !
*okay aku lupa perkataan berjaya dalam bahasa korea*

Berjaya-seyo ! baibaibai . sambil melambailambai gaya ShinChan :D

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys