My Secret Garden
Persaraan Puan Saadah :(
Thursday, May 5, 2011 | 1:18 AM | 0 comments
~السلام عليكم~
hmm . hari ni agak sedih la . hari ni nak lain daripada yang lain la . Hari ni guru Bahasa Melayu kelas kitorang dah pun bersara . haih , sedih sedih . even cikgu disiplin pun mengalirkan air mata , inikan pulak kami anak murid cikgu ? huu T.T ya lah , kami semua dah buat banyak dosa pada cikgu Saadah . Maafkan kami ya Cikgu :( sedih betul pagi tadi . Pantun pun sedih jugak . Sambil sambil tu , cikgu sempat menyanyi khas untuk kami . sayang cikgu .

Oleh itu cikgu , kami pun rasa tak berat hati bila nyanyikan lagu ni untuk cikgu . Sebab kami sayang cikgu . Kami tahu cikgu pun penat layan kami . Biarlah cikgu berehat :)


Selamat Tinggal Puan Saadah :( Terima kasih kerana membimbing kami .
Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys