My Secret Garden
Cikgu Refill ...
Tuesday, May 3, 2011 | 4:20 AM | 0 comments
~السلام عليكم~
Ehem ehem ! haih ~ batuk pula hari ni . hehe , rajin kan hari ni update blog ? ~tengok tengok ! saya bergurau !~ haha . Dah pagi tadi kawan aku buat lawak , dah teringat ingat sampailah sekarang :)

ceritanya bermula begini .
Alkisah Hikayat Merong Mahawangsa . Al maklumlah baru je beberapa hari Putera William berkahwin dengan Kate Middleton . Kawan teman ni , cakap :
Eh , teringin la nak jumpa ..... William .
'saya' pun macam .. haa?
"Princess William" ohh great . Gelak gelak kitorang pagi tadi . lepas tu teringat plak kata kata sorang kawan teman ni . tak tahu la terjadi bila . Macam biasa , cikgu tak masuk lagi masa tu .
Datang sorang cikgu ni . hmm , cikgu relief la tu , desis hatiku . Ewahh ~ malumalu . Aik , 'saya' pelik , kenapalah makhluk tuhan paling seksi beriman ni gelak gelak ? bila ditanya barulah nak jawab .

" si A kata : Cikgu refill sampai "
" ohh.." 'saya' masih kebingungan . haha . masih tak sedau sedau lagi .Aik ? refill ?
HAHAHAHAHAHA ! ohh , lambat sangat . tak guna Opera Mini :)

hehe , bila ingat balik , gelak sorang sorang pun boleh . Jangan katakan gila sudah . ok. dah stuck la otak ni :) itu menandakan internet kata pergi , bilik air kata mari .


Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys