My Secret Garden
3 minggu sudah ..
Saturday, May 28, 2011 | 2:49 AM | 0 comments

Hoi hoi . apa pandang pandang ? dah lama ke tak tengok Ain Emira nih ? ehehe . AGAK lama dah kot aku tak update blog . ehem ehem , bytheway.. Happy belated Teacher’s Day ! ohoho - tak terlambat lagi – mungkin . Iyalah , memang dah lama tak update blog ni . seminggu dah kot . woho . stop . 3 weeks !

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Hari Rabu hari tu , aku tiba tiba diserang sakit perut yang melampau . waduh waduh bagaimana nih ? sakit perut ni aku syak sakit perut sebab angin . eh kejap . bukan angin kentut yang aku telah hirup okeh . Aku terlambat makan kot. wuhuu . pantang aku makan lambat . Harharhar. so, petang tu terus aku demam. demm . adik aku langsung tak dengar cakap aku yang tengah kesakitan ni . fedap aku ada adik macam ni . hee~ sabo je lah < hantu kak limah balik rumah . keesokan harinya , aku tak datang sekolah . tapi aku nak pergi sebab ada exam KHB ngan Geo . tapi apakan daya , aku pun tak pergi .

Semalam , aku pergi sekolah sebab ada Sambutan Hari Guru . Hujan . Sejuk . Basah . Rahmat ~ en den aku pergi cari cikgu bersama Amal sebab aku nak buat exam yang telah aku tinggalkan . eceh . Cikgu kata buat lepas penyampaian hadiah . aku pun kata ok . Disini adalah sedikit gambar yang aku nak kongsikan :D


1.2.
3.
4.
5.
6.

7.

8.
9.
10.
11.

1. Cikgu KHB , Cikgu Huzaimah Omar . Sangat sweet yaw .

2. Cikgu Ahmad Khairul , Anugerah Guru Tegas . woho . SANGAT TEGAS ekceli.

3. Pengetua bersama Cikgu Rosnah ( agaknya la) dan Ustaz Norhisam yang tersenyum simpul .

4. Cikgu Hamimah , Anugerah Guru Kreatif . Ambil shot terbaik . eh eh , Ustaz MRO main batu seremban J

5. syok nampak .

6. Ustaz MRO lagi , menang tempat pertama main batu seremban . kihkih XD

7. Inche Cendawan dan hadiah untuk Ustaz Zahri ( guru kelas aku ) yang suka menyanyi .

8. Persembahan form 5

9. Ustaz MRO , Anugerah Guru Harapan .

10. Teacher Radhiah , cikgu sporting .

11. Ustaz Izwan , Cikgu Sains kelas 2 Ibnu Kathir . ehehe .

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Hoho . Meriah gila walaupun hujan . well done bagi sesape yang menjayakan program ni . yang paling sengal , ada gerai minuman namanya “JOM SEDUT” what the ? Amal gelak tergolek . Aku tergolek golek macam ayam golek turun bukit.

Lepas tu , homemade cupcake yang amal buat fresh nak bagi cikgu sudah pun tergolek di dalam kotak pinknya disebabkan sorang makhluk yang tak reti jalan betul betul . Kesian betul aku tengok cupcake tu . Finally , aku yang makan kek tu . wahaha ~ marbeles . ada filling jem stroberi . walaweh . mantop !

Sudah la , aku dah sakit tangan la nak taip . esok esok kot aku update lagi . ye lah , cuti sekolah dah bermula ! Boleh la bertani dan menternak pig aku yang bernama bibi dan bobo kat Farmville . Atas usaha aku dan mama . wahahaha ~

Gambar ehsan : AIMAN 2(1)



Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys