My Secret Garden
Ikan saya sudah beranak , anda bila lagi ?
Friday, April 15, 2011 | 1:18 AM | 0 comments
~السلام عليكم~
hehe :) hari ni dapat update blog kejapss . Rindu rindu . Ok ok . sukacita dimaklumkan bahawa , tajuk diatas adalah gimik semata mata. Tiada yang benar melainkan yang benar benar belaka :) Eh , tapi betul la ikan aku dah beranak bertelur lagi . Tapi yang keluarnya seekor je ha . Mak aku kata " haa , bagusla , mati sekor , gantinya seekor je " hmm , tak cukup zat kot ikan tu . Ekceli , saya sungguh bosan pada petang yang indah ini . Yelah , drama yang kau minat sangat tu lagi setengah jam nak mula . Haih . Cepat la start .

Hmm , nampaknya followers blog ni tak bertambah pun . Yah ! kena berusaha lagi ! chaiyok chaiyok . Alamak , tergedik sudaa . Tengok , Beeha punya followers pun dah bertambah , malah jadi lebih glamour , bukan ikan gelama okayy . Dah la, kalau dibiarkan bertambah melalut la aku hari ni . suda mahu blah , bai bai .

"Hidup ni macam Farmville , tanam malas , hasilnya nak pulak "

Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys