My Secret Garden
Farmville vs Fishville. Mana satu pilihanmu ?
Monday, April 25, 2011 | 2:12 AM | 1 comments

~السلام عليكم~

Hep hep . kiri kanan kiri kanan kiri kanan . cepat bersihkan sawang sawang yang menyemak kat sini , cepattt ! hmm , 'agak' kelamaan dah tak update blog ni . Ni pun dah bersemangat balik , sebab dah genap 100 followers . haha , sekarang ni dah malas nak berblogging , hari tu dah nak tulis post baru , tapi tergendala kejap . Hari ni , aku mahu balas dendam .

Okay okay . Cuti sekolah yang biasanya dua hari seminggu dah menjadi tiga hari minggu ni . Ohh , sungguh gembira . So , cuti sekolah yang bermula petang Jumaat hari tu , dah aku isi dengan pergi melencong melancong . Ehehe , pantai je . Ye lah , this week last kakak aku kat Klang , en den dia kena balik kampung untuk berkahwin . Fuhh , skema sungguh ayat . Terketar ketar aku baca balik .

Habis masa berharga aku ni dah dihabiskan untuk main Fishville dan Farmville . Hah , semua ville kalau boleh aku nak main . Cityville pun aku nak main . Aku ni selalu main game sekerat jalan je . Ha , contoh : Mafia Wars , Ninja Saga , It Girl . Aku rasa Amal je yang istiqamah main It Girl . Hahahahaha~~

Jom aku tunjuk ladang aku dan ladang kakak aku merangkap penasihat Farmville .



~ Ladangku yang daif~
~ladang kakakku yang kaya~

Bila dah bosan main farmville , jomlah main fishville pulaks . haha.
~Dylan(dolphin) yang menumpang ~

~ anak anakku bermain dengan suka riaaaa ~
Hehe , malas la , bai bai ^.^Y

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys