My Secret Garden
Penat gila wa cakap lu .
Monday, March 7, 2011 | 12:00 AM | 2 comments
~السلام عليكم~
hai hai dan hai . alololo~ update kena cepat , esok exam lagik . hmm , hari buat julung kalinya ujian prestasi untuk tahun ni.hmm , sepatutnya hari ni tak boleh online sebab esok nak pekse lagi, kan . tapi , blog aku ni dah nak bersawang dah ni haa .tu yang aku terlebih rajin ni .Peace bebeh (Y) pergh , aku cakap ngan korang eh , pagi tadi nak pekse , pagi tadi la aku baca buku , haha . Nasib baik hari ni tak berapa nak tensen sangat . fuhh , Alhamdulillah. Paper pertama : B. Arab . Mulamula memang la rasa macam nak relaks je , huh . hampehh .bisikan someone kate : kau kena baca buku ,walaupun dah terlambat , hahhahahaha ! erk ? Alhamdulillah , paper tu tak berapa nak susah , tapi yang bab terjemah tu je la yang aku k-o sikit . lepas tu , paper Nahu . hampehh , dah hafal , lupa balik . Naseb bek la satu kotak tu je yang aku lupa .

Lepas paper Nahu yang menyeksa tu , paper مطلعة pulak . oke2 , mu-to-la-ah . haha , gila kentang. soalan yang suruh terjemahkan tu , aku .. kosongkan jugak . haha . dalam row tempat duduk aku , 3 orang kosongkan jugak tempat tu . Haa~ kita ni sehati sejiwa lah . hei , seronok tau exam ni , habis je buat , ape lagi zzzzz lah . pergh , memang mengantuk gila lah kan , malam semalam tido pukul 12.30 pagi , ye lah ye lah , aku mengaku . aku bukannye bace buku sekolah , buku novel la, kehkeh. *eh , bukan salah aku , salah penulis buku tulah , sape suruh buat buku yang best2, hah?*time periksa ni , satu subjek bole tido dalam 15-20 minit . kalau dah mengantuk gila , setengah jam pun aku rembat , macam tadi .

Dah la , cukup cukup la update blog , minggu depan kan cuti . Esok : Science , Enlish dengan Math . Huu , benci math .

Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys