My Secret Garden
Maher Zain - Freedom
Wednesday, March 16, 2011 | 10:17 PM | 0 comments

~السلام عليكم~

Hoyeahh ! dapat jugak update blog ni lepas dua hari . Kehkeh ~ rindunya bucuk bucuk niJ korang dah dengar lagu Freedom by Maher Zain ? jom dengau dengau dulu .



hmm , aku memang minat gila lah lagu ni . haha , walaupun aku tak pergi konsert beliauu. *malumalu* Alah , apa beza kalu pergi dengan tak pergi kan ? haha .

oke . camne ? ok tak lagu ni ? ehem ehem , saya lah yang cipta lagu ni . haha . lepas ni , sila ambil autograf saya , ok .

ok . Mula mula aku dengar lagu ni TANPA tengok lirik . Hmm , biasa je .

seken , aku dengar tengok sama itu lirik . Fuhh . AGAK tersentuh la jugak . Meremang bulu roma . Dahsyat ! bak kata Nazmi : )

aku suka part yang ni :

Calling you for freedom, freedom

We know you can hear our call ooh

We're calling for freedom, fighting for freedom

We know you won’t let us fall oh

We know you're here with us



omaga , sangat menyentuh hati . Hei , aku tak tahu la korang macam mana . Ini pendapat aku la kan . hahahahahaha ~ ohh sangat meng-annoying-kan . hmm , nak pergi dah ni . cepat la amik autograf saya, kehkeh .

~السلام عليكم~Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys