My Secret Garden
kesengalan yang tak terhingga :)
Wednesday, March 9, 2011 | 12:10 AM | 1 comments

~السلام عليكم~
"Kerangupan yang mendebarkan ! "
watdehel , apa la yang aku mengarut ni kan , ni kan tagline biskut Apollo tu kan ? ye la kot . aku pun tak berapa nak sure pasal benda ni . Dah lama dah aku tak makan biskut tu . Hmm , macam biasa :

  • hari ni exam : B. Melayu , Feqah Tauhid dan P.Agama Islam .
  • hari ni amat sakai sekali .
  • bukan sekali , tapi lebih dari dua kali .
wargh , tiba tiba sakit perut sebelum exam bermula (gila , sape tak tensen ?) hmm , lagi tensen bila dah takde orang nak follow blog ni , kehkeh .

macam biasa , aku malas tahap gaban nak baca buku . Facebook boleh la . nama pun buka jugak ,la kan ? so , aku tanya la dekat Amal yang setia menanti aku ni :

Aku : weh , dah baca buku BM ? (hmm , apa la ngek aku ni , lagi 5 minit pekse nak mula)
Dia : belum . ( sambil tunjuk muka comeyy dia tu )
Aku : ohh . tape takpe . Kita kan orang melayu .

haha, macam orang gila je cara cakap tu . Apa , ingat zaman sekarang ni orang melayu dapat 'A' ke untuk subjek BM ? haha . memang la ada , tapi TAK SEMUA . ha , tengok .kadang2 aku pun boleh melalut lalut guna BM . Nasib baik tak terbabas cakap bahasa Urdu . Ampa semua nak ka ? haha~ even chinese pun boleh score A BM .

Hmm , by the way ~ mungkin aku akan buat blogshop bersama Beeha. Nama je biggest , tapi tuannya tak seperti nama tu pun . Haha~ Beeha ni memang rajin la buat buat header apa bagainye .Kaedah pembayaran pun aku tengah buntu nak fikir cook cook ni . Aku ni tak tahu la , sekejap rajin , sekejap tak . wahaha~ kalau korang prihatin , cuba teka , dah berapa bulan aku guna layout ni ? yalah yalah , nanti aku tukar la blog maniss masam ni ohh .

~insya-Allah , insya-Allah , insya-Allah ,ada jalannya ~.~


Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys