My Secret Garden
kan aku dah kata , berkawan lagi baiklah :)
Tuesday, March 8, 2011 | 12:25 AM | 0 comments
~السلام عليكم~

huh . selamat petang semua :( huaaaa , sedihnyaa . Paper Math tadi amat menyedihkan . huarghhh . rasa macam nak *(&^#*! je . bole la tahan susah . tapi ada la jugak senang .huh , pass dan rah . hmm , tak ape lah . okay lah , sedang aku duduk duduk mengenang nasib ni , teringat pulak kat sorang kawan aku neh . demo jangan ler tanye2 kawe lagi , demo mesti tak tahu punyo lah . ( haha , apa lah , sawan pengantin Amal merebak ) hmm , dulu aku pernah le gaduh (eh , salah faham lagi baik kott) okeh2 , salah faham . Hmm , memang kitorang gaduh hebat gila lah , sampai Hang Tuah , mati hidup balik nak redakan pun tak boleh (Y) . *fuhh , sungguh ke-hiper bola-an *

Time tengah sibuk menjeling jeling , memaki maki , mencarut carut ( huih ? ada ka ? tak da kot . sila lupakan ) aku mula rasakan bahawa benda tu langsung tak berfaedah . yup , memang tak de pekdah pun buat semua kerja bodoh tu . Baik kita baik baik kan ? hei , silalah angguk macam burung belatuk :)

benda benda yang aku jiwa kacau masa gaduh tu :

. nak ingat nombor telefon pun lupa :(
. url blog dia? hampehh . aku lupa .
. dekat facebook pulak ? hampehh , tak hengen nak bukak profile dia n then kalau aku ternampak status dia , aku terus hide kan post tu . Amacam , kering tak hati aku ?
. dekat sekolah , terasa nak rehat dengan dia , tapi .. Arghh , aku kan gaduh dengan kau . Mana
boleh lupakan perjanjian pergaduhan pada tarikh _ _/_ _ / 2010 tu ?
. Aku dah mula cemburu bila kau dah dapat kawan baru . Argh , lupakan . Sekejap lagi kau akan melutut depan aku . Haha~ malangnya , dia tak melutut pun , nak jumpa pun tidak .
. dah la , aku dah sedih , nthen aku amik keputusan untuk berbaik dengan dia semula , walaupun tu semua salah dia . urghh baru aku sedar , egonya aku .

haa~ tengok ? terseksa, kan ? lepas hati aku tak kering lagi dan kini sudaa basah , aku pun berbaik baik semula dengan dia . Alhamdulillah , sekarang aku dengan dia masih lagi bestfriend , walaupun dia dah tak sama sekolah dengan aku dan dia dah berpindah ke negeri lain . pepepun , apa yang teruk dan teribel dah jadi , haa . Lupakan je la .

Kau tengok ? Hidup aku lebih ceria bila dah berbaik baik dengan kawan yang dahulunya musuh aku .

p/s : buang yang keruh, ambil yang jernih . Doakan aku berjaya yeh :p

Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys