My Secret Garden
Jom Tempah Header (!)
Saturday, March 12, 2011 | 3:56 AM | 0 comments

~السلام عليكم~
wahahaha , hari ni baru teringat nak bagitahu pasal ni . Haha . Nasib baik Beeha ada ingat kan aku . okeh okeh .

hmm , stret to da point je la k . haha , terpaksa copet daripada blog beeha . Tak sempat kot nak buat sendiri punya , haha . namanya pun nak cepat kan?

ok . kalau nak ?
  • korang bagi la gambar yang korang nak guna ,tapi jangan sarat sangat(sebabb nanti kalau korang nak transparent , amat rumit la kerjanya ) dekat FB aku > yang dekat menu tabs nuu haa . FB Beeha : klik SINI
  • Sila nyatakan sekali sama ada nak t'parent atau tidak .
  • Korang bagi la ayat apa yang korang nak kitorang tulis .
  • Beeha kata , kalau nak guna doodle , kena bagi kredit .
  • Bayaran : secara topup . Nanti kitorang bagi nombor . tapi tu bukan nombor kitorang , haha .(ye la , aku dengan dia mana ada phone . Internet sudah memadai )
  • haha , korang boleh pilih antara aku yakni pemilik blog ni ataupun Beeha sendiri . Ingat ! pilihan di tangan anda sendiri ! tiada unsur paksaan .
  • Url blog Beeha : klik SINI
Ni pulak untuk signature blog kau orang .Harga diatas yo .
kalau nak :
  • haha, kaedah nya macam kat atas la weh .
Felt .
sekarang ni tengah sibuk jahit felt . gambar ? hmm , next time jelah k . Sape2 nak tempah , jom la hantar tempahan tu kat fb aku . hahahahahahaha~~~

Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys