My Secret Garden
Terpaksa dan kena paksa
Wednesday, February 16, 2011 | 2:45 AM | 1 comments
~السلام عليكم~

Hep hep hep . Hari ni balik sekolah memang bengang gila . ya lah kan , adrenalin gila memuncak , heheh J dengan homework melambak macam gunung ledang , peluh macam laut cina selatan dah , haha .

Oh ya , hari ni memang aku suka carik pasal . Tiba tiba pulak ada sorang minah ni perasan aku kutuk kutuk dia . wakakaka ~ tak ingin lah nak kutuk kau , nama adik aku pun sama macam kau la weh~ * sila jangan perasan oke ! *

Hmm , tadi ada pemilihan terakhir untuk Pertandingan Debat PPD punya ( next week ) , jadiknye , aku pun buat la dengan penuh kemalasan dengan penuh istiqamah ( ^_- ) ya lah , orang rajin la katakan , kuikui ~ at last , aku tak dapat nak pergi .Fuhh Alhamdulillah : )

Tapi , kitorang yang tak terpilih ni pulak kena masuk Amal Islami sebab rumah sukan Usamah takde wakil . Hmm ~ nak carik pengalaman punya pasal , redah je la walaupun aku dengan Sabrina bukan ahli rumah sukan Usamah . So , kalau rumah Usamah menang , rumah Usamah la yang dapat markah oke .

Haha , so redha je lah kan . apa boleh buat . jenuh jugak la nak pujuk Sabrina juin de club sekali . wah wah , dahsyat gak aku ni , sekelip mata je dia nak . haha , korang nak tau apa aku cakap kat dia ?

“ eh , baik ko masuk . aku tikam karang baru tau”

Haha , dasat tak ? kuikui : )

Aha , and then , masa aku tengok sape ntah baca isi kan , aku dah x boleh tahan gelak aku , haha .

p/s : congrats Afiqah , Ishaq ngan sorang lagi yang aku gelakkan tu . Yang terjadi jadikan sempadan ,kahkah . Oh ya , terima kasih ya Kak Afiqah comel . ha , try la dengar lagu Sampai Ke Lantai - Dior . korang akan tahu kejap lagi . keh keh


Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys