My Secret Garden
Projek kumpul duit bagi kaya !
Tuesday, February 8, 2011 | 1:27 AM | 1 comments

~السلام عليكم~

haha , penat gila ouh balik sekolah . Macam biasa , banyak homework . Tapi sambil2 tu aku online lah kejap en .

Oh ye , kat sekolah tadi , aku tanya dekat Amal , nak buat projek apa bagi kaya ? Haha , takkan jual dadah kott . tu bukan kaya je , super duper kaya woo . Hmm , n then aku cerita lah kat dia yang aku terjumpa satu iklan yang boleh la jugak comel barangnya . Haha , produk daripada kain felt . Pergh , memang kiut miut gila lah .Tapi yang aku rancang dengan dia bukan nak jual benda ni . kata dia , nak jual pin yang ada bunga2 comel tu . So , mak aku dah bagi kebenaran , mak dia pun dah bagi kebenaran . Tinggal nak call je la . Kalau tengok kat website dia , tulis 200 hengget untuk modal beli benda tu . Hmm , boleh tahan la . Carik sikit duit , lama2 jadik bukit la jugak en ?

Balik cerita tadi , kain felt ni kalau nak cantik( macam kat atas nun jauh di sana) jahit gune jahitan insang pari . Jenuh la selak buku kemahiran hidup . Haha , nak hidup la katakan :)
Dah la , malas gila nak cotcet petang ni . Panas gilaa . Hilang mood aku .

nota jari kaki : doakan kami berjaya :)

Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys