My Secret Garden
hmm , Al Fatihah ~
Monday, February 21, 2011 | 4:16 AM | 0 comments
~السلام عليكم~

Hmm , malam malam ni memang best la nak blogging .Oh ya , kelmarin datuk yang sakit pada entry blog yang sebelum ni dah meninggal pukul 10.45 malam . Masa tu aku tengah syok syok tengok cerita Sudu dan Garfu .

So , esok tu terus la pergi rumah makcik aku tu . Hmm , masa kitorang sampai tu , dah siap kapan dah mayatnye . Pastu , mak aku salahkan aku lambat plak . Aik ? =,=’

Lepas solat jenazah tu , kitorang terus pergi kubur kat Sijangkang . Perghh , jauh gila daripada rumah tadi . tapi takpe lah J

Sedih memangla sedih . adik sedara aku lagila sedih , dah dia memang rapat dengan atuk tu kan .Abg Amin tak sapat balik coz asrama dia punya la jauh . Masa mayat nak masuk kubur tu kan , adik sedara aku memang tak nak pandang lah . Memang sedih gila dia . Takpe , aku fahamm .

Oh , lepas tu pergi balik rumah tu . Kat depan rumah tu ada satu meja ni , atasnye ada banyak kertas la kan ,aku pun pergi la tengok . Oh , bukti pengebumian eh ? ke ape nama entah . Lepas tu , pak ngah aku cakap ,

Kau amik ni , bagi kat cikgu , kau dapat cuti seminggu ..

Hah ? gelak je lah . lepas tu , plan dengan nenek , jom makan nasi kandar ! wuhuu . sedap woo .try la makan dekat Restoran Pelita , dekat dekat dengan Restoran Warisan . Ah , jangan bimbang la , signboard besar punya ~



Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys