My Secret Garden
Entry menggigil - Kenangan semalam :)
Thursday, February 10, 2011 | 12:47 AM | 0 comments
~السلام عليكم~
Brr,menggigil gila bila teringat hal semalam . Haha , yup . Semua ni berkaitan dengan perasaan takut . Meh le aku cerita sket .

Semalam hari RABU . so , ada kokurikulum lah kan . Disebabkan dah nak dekat dengan Amal Islami , ramai la jugak yang tak datang latihan koko . Bukan koko krunch , atau yang sewaktu dengannya . Baru aku teringat yang petang tu ada latihan debat . Fuhh , menggelabah la aku , sebab tak sempat lagi cari hujah2 pekebenda ntah . Cikgu dah bagi dari minggu lepas lagi . Aku tak siapkan . Hah , hantam sajala.

Bila time cikgu panggil depan , suruh terai cara nak bercakap tu , aku main tolak2 pulak dengan Sabrina . Haha , aku tolak dia,dia tolak aku pulaks . Cikgu dah asyik2 nama aku je ha . Aku pun macam haa ?

Di-'fendek' kan cerita , aku mengalah and terus pergi depan cikgu . Pergh , mula je semangat , Hah, cair terussss . Aku tak tahu dah nak cakap apa . mula la menggigil . Cikgu pun berkerut muka tengok aku . Aku pelik gila lah . So , aku terus la cakap dan terus bercakap , tapi aku tak tahu la apa yang aku cakap tu betul ke tak . redah je la .

Bila habis cakap bla bla bla , cikgu pun kata

"eh , kamu menggigil ke ? "

Aku pun macam , ehh ? a'ah la , menggigil , haha . Aku pun tak perasan keadaan aku macam tu .
pastu cikgu pun cakap lagi

" eh , yela . Kamu pegang kertas ni , nampak kamu menggigil "

wo. cikgu pegang tangan aku ,lepas tu beliau gelak2 . Pergh , malu gila . Hmm , Aiman Anuar
dah terer ouh . haha~ seriously , naik bulu roma aku bila kau present , haha.

Sekarang , lagi 6 hari je pemilihan terakhir . Aku pun tak tahu aku nak dipilih or tak .

pssst : korang rasa ?

Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys