My Secret Garden
Korang Tak Tahu Aku Jadi Ana Raffali . Haha .
Monday, February 7, 2011 | 5:27 AM | 0 comments
~السلام عليكم~
Hephep ! Arigato Sawadikap , eee . Dasar budak cacatt . Haha , kelmarin pergi jenjalan kat Tanjung Harapan , haha . Redah je la pakai baju kurung . Ala2 Ana Raffali , kehkeh *sila muntah* . Ahh takpe , apa yang penting?Tutup aurat ! (ala-ala terwonderpet gitu ) ! Haha .

Haha . Masa nak makan tu , rasa nak meletup pun ada . Tengah eat2 tu , tetiba lah kan , ada pulak mercun meletup depan aku . walaweh , terkejut brooke aku weh . Haha . Aku dengar ada pakcik tu cakap :

Eii , aku tengah minum ni .Masa nilah pulak nak main mercun .

Haha . Alah ,yang main mercun tu nasib baik lah ko tu staff kat situ . Haha .

Aha , lepas tu , kitorang tunggu la kakak aku tengah buat apekebenda entah . Adik aku tersengih2 kat tepi aku . Haha , aku tanya la dia , kenapa ko gelak2 ?

Haha , rupa2nye dorang sume tengah sebok tengok sorang pakcik tu masukkan rokok dalam hidung dia. Aiseyman , sape tak gelaklah kan ? Haha ~


Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys