My Secret Garden
Alololo~
Thursday, February 17, 2011 | 12:52 AM | 1 comments
~السلام عليكم~

Hey , rasa bosan lah pulak tinggalkan blog . Meh nak story sikit .

Hehe , dah lama la jugak aku pergi latihan taekwondo ( TKD ) tak pakai uniform . Pakai seluar sukan dengan t-shirt je . Sekali pandang memang macam budak baru masuk latihan. Haha , apa benda terjadi mesti la ada sebab lah kan , kan ?

Hehe , uniform aku gila bapak dah sendat . * sila gelak kuat2 * hei , dah lama tau baju tu . dah berusia dah pun . So , minggu lepas dah order kat cikgu aku , nak beli yang baru .

Wahaha , teruja teruja . Disebabkan aku ni jugak dah berapa nak berusia , cikgu aku terus suruh beli baju yang black belt punya , sedangkan aku baru brown belt . ohh bagus bagus.

Senang sikit . Jimat duit aku ha nak beli broadband . wuhuhuu .

Hehe , tak sabar gila do . Hey , dah tengok video IniAnwarHadi ?

Pergh , memang kelakar gila lah .

Aq mncik do cmni , ad mbr lmew tgu lmew glew

Aku pun macam, haa ? HAAHAHAHAHA . yup , pandangan dia memang betul . sokong seratus peratus .Aku memang tabik gila dekat dia sebab ke'terer'an dia speaking . Fuhh ~

p/s : kami panggil bahasa tu bahasa rempit . Kahkahkah . alololo~



Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys