My Secret Garden
Sekolah Ku :)
Saturday, January 8, 2011 | 7:42 AM | 0 comments
~السلام عليكم~
Nyet Nyet ! Hihi ~ dah lama tak blogging ni ! rindunyeee . Oh ya , hari ni aku berdukacita ,hahah . Dah la tak dapat ikut Amal pergi beli barang kelas . Nak ikut Si Comel pergi Piknik pun tak dapat. Haih ~ dugaan2 . ok2 . Dah seminggu pergi sekolah . Huu , best2 . Tapi yang tak bestnya dapat 'kelija lumah' banyak sangat woo . Berapa banyak nota yang kena buat . Kelas plak kat tingkat 2 lah kan . tangga plak punya la jauh . ohh . susahnya nak rehat ! Tak sempat woo :) Bbudak form 1 pun bersemangat gila., huu . bagus ! Hihihi ~ Cikgu : best . Kawan Baru : Best jugak . hehe . ha, cakap psal kawan baru lah kan . Mula2 aku masuk tu , aku x bape nak kenal la kan . So buat2 kenal je lah . Huhu . K la , sampai sni je lah nak bebel malam2 ni . Hoho ~

Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys