My Secret Garden
Tuah He's Beautiful dan Rezeki Tuhan :)
Sunday, December 26, 2010 | 5:16 AM | 0 comments
~السلام عليكم~
Alhamdulillah , akhirnya aku akan berpindah jugak . Berjaya jugak rumah aku dijual .
Cehh , macam ape daa . hmm , ape ntah yang buyer tu berminat kat rumah aku . Haha ~ biarlah rahsia .. Yang penting , masa buyer tu datang , kitorang tengah syiok2 tengok muka hensem Jang Geun Suk dengan bibir ikan dia tu. Angah sampai tutup2 muka tengok dia. Haha~

Oh ya , semalam bakal abang ipar aku datang rumah ( iye la , lagi enam bulan nak kahwin, cehceh) . Haha , boleh tahan la baik dia . Adik aku eksaited gila nak mati XD . Ahah , dia ajak kitorang pergi I-City . Mula2 rasa malas pulak nak pergi . Sebab mak aku tak ikut. Kesian plak mak aku tinggal sensorang. Akhirnya~ aku ikut jugak . (atas sebab tertentu. ) Haha , aku terkejut beruk gila lah kan , jalan jem stroberi ! Dari tol sampai pintu masuk I-City . Memang la, yang ddatang masa Hari Krismas buat ape ? Haha, malas nak jawab .

ok la , sampai cni je ar cot cet malam2 ni , penat gila woo .

Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys