My Secret Garden
Jom Berkenalan !
Sunday, December 26, 2010 | 2:38 AM | 1 comments

~السلام عليكم~

Hoit hoit , lompat lompat si katak . Hehehe , hari ni nak buat post pasal benda kat atas nilah . Hehe , tak sangka kena tag J Jengjengjeng . Aku di tag oleh : oh LALA !

Hehe , jenguk2 le blog beliau . ngehngeh

Syarat-syarat nak kahwin dengan Puteri Gunung Ledangjoin segmen ni :

1)Buat Entry bertajuk "SEGMEN JOM BERKENALAN"
2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda atau sidebar
3) Jawab soalan berikut
; -

1)Apakah status anda ;

Status saya masih bujang . Entah la , bila nak kahwin , saya tak tahu . Ala , relek la . Baru 13 . kehkeh

2)Ceritakan tentang diri anda ;

Saya seorang yang baik jahat . Pernah ditahan polis kerana blogwalking tanpa kebenaran ibu . Haha , taklah . Saya orang biasa . Bukan keturunan raja , mahupun orang bunian :)

3)Ceritakan tentang Blog anda ;

Blog baru . Blog biasa . Yang penting , lebih hangat dari biasa . gyahahah~

4)Apa pandangan anda tentang dunia blog ;

Aduhh . Apa nak jawab ni . ok la , blog ni tempat seseorang tu meluahkan perasaan (pada aku la) tambah kengkawan . Blog = macam facebook jugak la .

5)Nasihat anda kepada rakan - rakan yang baru nak buat blog ;

Sentiasa tawakal dan istiqamah . (haha ) jangan malu2 nak tanya orang lain . Malu bertanya sesat jalan , hehe :p

6)Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda ;

Haha , takde pape yang nak di –unik’ kan , dan di-pelik’kan .

7)Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog ;

Sampai rasa bosan . Entah bila la rasa bosan tu nak timbul .

Ok . Aku nak tag 4 orang la . Harap2 korang join la segmen ni .


P/s : yang di-rag ni tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah meninggal dunia :)
aha , jangan lupa buat post cenggini jugak ya :)
Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !



Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys