My Secret Garden
Terapik Jem Stroberi
Thursday, December 23, 2010 | 11:08 PM | 0 comments


~السلام عليكم~

Ceng Ceng Ceng . hohoo~ saya datang balik . (eceh , main saya saya pulak .)

Hmm , hari ni nak cerita sikit pasal Traffic yang selalu blogger letak tu .ala, yang macam yang kat bawah ni .

Haha , yang ni memang gila kentang , ramai orang guna . Aku pun pakai jugak , jadiknya aku ni tergolong dalam golongan gila kentang jugaklah kan?haha , tapi aku letak kat 'kaki' blog ni . Sebab aku baca satu buku ni : Buat Duit dengan Blog > Yazid Yahaya . Beliau berkata(ecehh) :Entahlah , tak hengat . haha :) yang ingatnya , trafik tu kebiasaannya pemilik blog yang suka tengok 'benda' tu . Jadiknya tempat yang sesuai : kat bahagian bawah blog tu . (ha , lebih kurang serupa la ) sila highlightkan perkataan kebiasaannya .
Cengcengceng . korang jangan marah . korang tak jakun , aku sorang je yang jakun nak tengok benda tu . hehee :) aku hairan tengok benda tu . kehkeh :)

Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

Older Post | Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys