My Secret Garden
Blog Baru : Permulaan 2011
Thursday, December 23, 2010 | 5:40 PM | 2 comments

~السلام عليكم~

Alhamdulillah , dah nak masuk tahun 2011 dah . Lagi berapa hari je nak masuk 2011 .

Ni maksudnya , lagi berapa hari je nak masuk sekolah balik . Haha :) tak sabar den .

Time cuti sekolah ni , asyik berfesbuk , blogging , tengok tv . Kehkeh :) cuti sekolah ni , banyak pulak cite dongeng , hehe . Layan je laa ~Bila tak nak tengok , ada pulak , bila dah 'mengidam' , takde pulak~

Hakhak :p Heii , tajuk lain , isik lain . Fail Bahasa Melayu . Ok la , stret to the point . Tengok blog ni . Ni blog baru untuk tahun 2011 . Haha , buang tebiat ke ape ? Tahun baru , blog baru ? haha , saje je buat macam ni . ceh , bak kata pepatah , ‘ Buang yang keruh , ambil yang jernih’ haha , gila kentang ! iye la , mungkin blog yang lama tu dah disalah gunakan , buat benda lain . etc : mengutuk orang ke , manelah tau , kan?

Huu , memang sesuai betullah konsep kali ni .

Haha , kesian aku merapu sorang2 . Yelah , sume orang gi holiday , aku ni ? duduk depan laptop 24 jam . Gilaa , mak aku pun dah fedap ngan aku , haha . ye lah , aku ni kan pantang sebut makan je , ha..aku la orang pes skali yang sampai . Haha , bila dah dapat online , jangan katalah , mak aku cakap pun aku macam dengar tak dengar je . Angah pun naik tensen tengok aku . haha , hari tu dia dah geram sangat , sampai menjerit panggil aku turun makan . Haha J dugaan .

Haha , phone sudah hilang . So , takde ape la yang aku boleh layan~ sebab tu la aku ‘begitu’ menghargai masa online . haha , membazirkan amalan syaitan , haha . ha , nak gi blog walking , jalan2 , menyebuk kat blog orang . haha. ~hari ni asyik gelak je . Gilaa a.k.a eksaited~


Terima Kasih daun keladi , lain kali baca lagi ok !

| Newer Post
ELLO ELLO !
Yo buddy . Im PMR 2012's victim (Y)


Signboard ~~

Owner Tales


Walkie Talkie

Shoutbox


Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Ain Emira
Welcome to my secret garden ! Follow me? | Dashboard
_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys